woensdag 23 maart 2022

Hulp

Ank heeft aangeboden te helpen met het schuren. Daar maak ik diep dankbaar gebruik van. Ik heb Bobby’s schuurmachine en power station mee, voor de elektrische stroom, geen idee hoe lang dat ding het doet. Of het na een half uur op is. Dat valt mee, na anderhalf uur schuren zijn wij op, maar de stroom nog lang niet. 

Ik kom mezelf wel weer tegen. Bobby heeft me de schuurmachine twee weken geleden uit en te na uitgelegd, maar daarvan ben ik alles weer kwijt. Gelukkig is Ank heel aanpakkerig en samen komen we er uit. Ik laat haar met de schuurmachine de balken schuren en doe zelf met de hand de zijwanden. Na een uur zegt ze dat ik ook wel balken mag. Nee hoeft niet, zeg ik. Pas als ik de machine overneem voel ik hoe zwaar dat werken boven je hoofd is. Oef.

Nu lijkt het haar leuk om samen op dameskluscursus bij de Praxis te gaan.

Geen opmerkingen: