woensdag 27 maart 2024

Toekomstvisie

Naar de volkstuin, kijken wat er sinds een week veranderd is. Eind maart is het inmiddels. De erwtjesplantjes en de bosuitjes die ik anderhalve week geleden op de plantjesmarkt had gekocht heb ik in de moestuinbakken in de straat gezet. Die koude vette klei in de moestuin vind ik te vet en de koud. De rabarber is gelukkig aangeslagen, maar die kon het hele jaar door de grond in, had de plantjesverkoper gezegd.

Er bloeit diverse tere witte bloesems. Weer ben ik van alles de naam vergeten.

Er is wat onrust op de tuin. Ik heb er nog noemand over gesproken, maar wel een brief van het bestuur en een stuk in het AD. Er is onlangs een toekomstvisie op de wijk Overvecht gepubliceerd, en daarin staat de gedachte om ons volkstuincomplex te sluiten en er sportvelden van te maken. Het is nog niet besloten, zegt de gemeente tegen het AD.

Artikel in het AD:

Artikel van RTV Uttecht:


Geen opmerkingen: