donderdag 10 oktober 2024

Control

Zondag hebben we weer een stiltewandeling en ik had een stuk van het klompenpad Beukenburgerpad uitgezocht bij Groenekan. Het is daar zó mooi! Ik ga altijd vóórlopen, om niet onaangenaam verrast te worden. Soms zijn paden te drassig of is er iets anders dat de serene rust verstoort. Ik vind mezelf soms wel een beetje een controlfreak, maar toch. En weer heb ik gelijk. Want het is er nu beeldschoon en prachtig, maar zondag zijn precies op ons parcours Groenekanse hardloopwedstrijden! Wie verzint dat nou? Ik heb de startplaats al doorgegeven aan onze deelnemers, die moet ik nu rectificeren.

Vandaag loop ik met Elly en we doen meteen maar het héle klompenpad. Daarbij passeren we een boerderijwinkel 'De Groenekan'. Dat je de tamelijk drukke provinciaalse weg moet oversteken, dat moet dan maar. Ze verkopen er 'boerendelicatessen', en hebben er bijzondere geiten. Weer een mooie ontdekking.




Geen opmerkingen: