zondag 13 november 2011

Bist Du Bei Mir

Dag 1 van de najaarsvakantie zijn we door. Slapend, hoestend, snuitend, lezend, drop schranzend en theedrinkend. Ik heb veel houvast aan Wordfeud. Leen, Hani501 en Nichtje spelen zich een oordeel. Ik weet niet hoeveel speelvrienden zij hebben, ik heb er nog diverse bij uitgenodigd, maar die gaan er niet op in. Nichtje vertelde laatst dat ze al zéven Wordfeud vrienden heeft. Dat het zo fijn is om in contact te zijn, ook al is het maar een klein beetje Wordfeud.

Er staan bij de houtkachel twee tweezitsbankje tegenover elkaar. We liggen allebei op één. Ik lees Conny Palmen en luister naar 'Bist Du Bei Mir' van Aafje Heynis op de iPod, Bobby leest 'Einstein in drie minuten'. Elk in ons eigen verkouden coconnetje, zeg maar. Bobby begint trouwens wel ook lol in Wordfeud te krijgen, af en toe speelt hij voor mij. Ik stel mij voor dat mijn vriendinnen languit op hun bank denken dat ze met míj spelen, maar soms ben ik het niet maar is het Bobby. Soms spelen we sámen. Zouden ze daar dan ook gevoelens over hebben?

Ik hoop wel dat we beter worden.

Geen opmerkingen: