woensdag 23 november 2011

Lavinia

In de cadeautas die ik twee weken geleden kreeg aangereikt in Hengelo zit ook een cd in de reeks 'Aangenaam Klassiek' met de harpiste Lavinia Meijer - met als éxtra verrassings-cd 'Lavinia Meijer speelt Philip Glass'. Ik pak hem bij terugkomst uit Frankrijk uit de tas en zet hem op.

Wie schetst mijn verbazing als ik vandaag een mailtje in de werkmail krijg van Feico D. die samen met Lavinia Meijer Philip Glass speelt? Ik heb hem in mijn blog al een paar keer gememoreerd omdat hij projektkoren organiseert rond muziek van Philip Glass. Nu speelt hij blijkbaar piano. Die man kan ook alles! Kom, we gaan met de collegae zeggen we. O! Mag mijn man ook mee? vraagt Vinnie. Ja dat mag. Wout, wil jouw vrouw ook mee? Ja! 

En Roro7? 'Lavinia Meijer? Wie of wat is Lavinia Meijer?' Zij heeft die cadeautas vorige week blijkbaar niet open gemaakt, of zij had andere cadeaus dan ik. 'Dat is harp.' 'Een uitje, leuk', zegt Roro7, 'maar nee, o nee, geen harp!'

Geen opmerkingen: