dinsdag 1 november 2011

London is the place for me (1)

Mag nog niet in mijn kamer, die is nog niet klaar, niet schoon, dat mag pas over twee uur. Hmm. Dat past niet helemaal in mijn plan hoe bij deze werktrip met-halve-dag-extra deze veel te lang niet bezochte wereldstad tegemoet treden. Ik had graag eerst even een uurtje op bed gelegen om daar een dagprogramma te bedenken. Lucie Theodora en de telefoon opladen.

Jeannette heeft het Darlington Hotel bij Hyde Park voor me geboekt, drie sterren. Het is vlak bij Paddington. Vele jaren geleden logeerde ik hier ook ergens met Jeroen. We bereidden een London Trip voor. We hadden geweldige afspraken gemaakt, onder meer met de man die ik nu gaat interviewen. Toen een independant, nu sinds kort behalve dat ook de CEO van Waterstone's.

Toen we indertijd met de trip gingen adverteren ontploften er bommen in de Londense Underground en in een dubbeldekker. 2005 geloof ik. Onze ontzettend leuke advertentie met een dubbeldekker sprak toen niet echt meer aan.  Er waren nul aanmeldingen.

De reis gaat bijzonder smooth. Ik heb nog nooit eerder online ingecheckt, en voorzie allemaal beren op de weg, maar alles gaat eigenlijk van een leien dakje. Van huis tot huis is 6 uur. Valt dat mee of valt dat mee? Als je denkt: London is maar een uurtje vliegen.

Geen opmerkingen: