woensdag 27 februari 2013

Wells

Voorpret: het hotel en het uitzicht. Het Hotel ligt in het plaatsje Wells, in Somerset, onder Bristol. Als je geluk hebt heb je een kamer met uitzicht op de Cathedral. We komen om ca 20 uur aan, gaan op 21 uur dineren, met een karaktervol ontvangstcomité, om 08 uur ontbijten, dus veel van het uitzicht zullen we niet genieten. Of niet slapen. Dat kan ook.

Morgen een enorm programma tot 14 uur met afsluitend een lunch en dan weer terug naar Amsterdam. Met dertig mensen en een stuk of tien karaktervolle ontvangende personen. Ik zie er enorm tegenop en het wordt vast heel leuk! 

Zal ik in mijn nieuwe koffer nu èn mijn netbookje en mijn iPad mee? Voor een dagboekachtige tekst? Of kom ik toch met die veertig mensen met wie ik me de komende 24 uur ga verhouden nergens aan toe?

Geen opmerkingen: