woensdag 3 september 2014

Die 100 schönsten Melodien

Wat was dat fijn zaterdag in Donner in Rotterdam in de bakken met bladmuziek bladeren. Ik heb meteen drie boeken gekocht, waaronder Die schönsten Melodien von Klassik bis Pop Teil II. 

Dat is wat ik nodig heb: een nieuw pianoboek met nieuwe makkelijke stukken. Waar ik beter mijn best voor moet doen voor die in Teil I, die ik al twee jaar speel. Concentratie op een pianostuk, dat helpt beter tegen de grauwsluier dan patat, wijn, nootjes en chips, die ik niet mag, maar waar ik almaar naar hunker.

Want als er dan een lukt, en hij speelt lekker, dan ben ik inenen zo blij! Zo moet het zijn. Bobby vindt dat ik al zo aardig piano speel zónder les, dat ik onmiddellijk op les moet als ik eenmaal in Utrecht woon. Nee, roep ik dan, nee!

Geen opmerkingen: