vrijdag 19 september 2014

Nieuwe liefde

Sinds deze week heb ik een app die mij elke dag een verse tarotkaart aanbiedt. Met opgewekte uitleg. Dat is fijn.

Vandaag trekt hij voor mij Ridder van Kelken. Die kaart zegt mij (volgens de uitleg) dat ik aan het begin sta van een periode van eenvoudig geluk en vreugde! 'De dingen zullen over het algemeen zo verlopen als jij het graag wilt en je zult je energiek en actief voelen. Je zult weinig last hebben van stress of conflicten en je zult je vredig en evenwichtig voelen'. Wat wil een mens nog meer?

'Het is ook mogelijk dat er een nieuwe liefde op je pad komt. Of iemand die zich ontpopt als een waardevolle vriend.'

Ik lees de voorspelling voor aan Bobby. 'Natuurlijk gun ik je een nieuwe liefde, reageert hij. 'Maar mag ik dan wel blijven?'

Geen opmerkingen: