vrijdag 5 september 2014

Selfie

Ik ben niet zo van de 'selfies' omdat ik ze (van mijzelf althans) niet erg flatteus vind. De halspartij wordt immers met de jaren steeds rimpeliger. En dat lijkt als ik zelf een 'selfie' maak wel het centrale thema van de foto. Dus niet.

Vandaag maakt kapper Tony een 'selfie' van ons. Dan vind ik het wel weer leuk. Hoe de smartphone de mensen letterlijk dichter bij elkaar brengt. 

We hebben het nog weer even over voorheen-mijn-krullen, en dat het echt niet kan dat zijn medewerkster Zon mijn huidige krulloosheid bewerkstelligd zou hebben. 'Dan zou ze magische krachten hebben,' zegt hij. 'Nee... Het móet toeval geweest zijn.'

De vorige keer was hij nog negatief over de optie permanent, maar nu niet meer. Dan moet ik het natuurlijk niet zo kort laten knippen als ik nu heb gedaan.

Geen opmerkingen: