maandag 15 september 2014

59 updates

Zo heb je niets te doen, zo val je midden in de apparatenstress. Zus3 mailt dat het morgen 3 jaar geleden is dat Mutti overleed en of we in Wilnis, waar het hospitium stond/staat, als Geschwister zullen eten om die dag en haar te gedenken. 

Daar is de werkdag natuurlijk helemaal niet op ingericht. Neem ik mijn netbookje mee, denk ik, dat is handig, dan kan ik overal werken. Maar ja, mijn netbookje gebruik ik slechts een of twee keer per jaar en als je de stekker erin sterkt gaat-ie 59 updates installeren met de waarschuwing: zet de computer niet uit. en over update 32 doet-ie wel een uur. Om dit gedoe morgen te voorkomen schakel ik 'm nog een keer aan en uit, en geloof het of niet, dan begint-ie vrolijk nog een keer te updaten. Grr!

Twee uur van mijn leven. Maar onderwijl kan ik mooi nieuwe menuetten instuderen uit een van mijn nieuwe pianoboeken.

Geen opmerkingen: