donderdag 1 november 2018

Bébé 5

Van de week was ik op bezoek bij Nichtje en haar beide Bébé’s. Nichtje wil niet hebben dat ik foto’s plaats. Tekeningen mogen wel. De verslaglegging heeft daardoor enige vertraging. Niet dat u dat veel uitmaakt. Het is niet erg, want zo móet er een tekening komen.

Ik had erg leuke foto’s van het boodschappen doen met twee baby’s. Maar die zijn te complex om te tekenen. Wat zijn ze leuk. En lekker. En beeldschoon.

Ik heb de grootste Bébé (bijna 2) voorgelezen uit een prentenboek van Charlotte Dematons . Veel ervaring heb ik niet met het voorlezen uit prentenboeken. Zonder tekst hè. Maar Nichtje deed het mooi voor. Dematons platen staan boordevol grappige details. Die wijs je dan aan en dam zegt de Bébé hoe dat heet. Ze kan er geen genoeg van krijgen. En dan gaat ze genoegen bovenop het boek liggen kroelen.

Geen opmerkingen: