zondag 25 november 2018

Lady Madonna 3

Should I stay or should I go? Er zijn nog te concerten te gaan en dan is het Festival weer over. Wat een dilemma. Ik wil héél graag vanmiddag naar het concert van 14u, maar en ik wil ook héél graag thuisblijven.

Het wordt thuisblijven, want het bezoek aan Nichtje gisteren heeft weer inspiratie opgeleverd voor een nieuwe aflevering in de serie 'Lady Madonna'. En dat wordt meteen een tekening. Ik blij.

Nichtje vroeg gisteren: waarom kijkt de Madonna-met-kind toch altijd zo treurig? Ze heeft toch net het Kindeke Jezus ter wereld gebracht. Waarom kijkt ze niet wat blijer? Daarom maak ik deze reeks, zeg ik. Nichtjes man vraagt waarom niet hun béide Bébé's op de tekening kunnen, maar met twee vind ik Lady Madonna toch minder Madonna. 

Geen opmerkingen: