zaterdag 14 mei 2022

Tuin

Nog even een keer naar de tuin, vóór we afreizen naar Zakynthos. Kijken of er ergens een buur is die ik kan vragen mijn groentetjes te begieteren. Maar er is geen buur. Bij eentje plak ik een handgeschreven verzoekje op de deur. Ik probeer me maar vast te houden aan de juf groentetuintjes op de Klopvaart vijf jaar geleden. Die zei dat je eigenlijk niet hoeft te gieteren. Dat planten daar maar lui van worden. Dat ze het in principe zelf kunnen. Maar met dit droge weer… die prille groenteplantjes… Over het gras en de akelei maak ik me helemaal geen zorgen. 

Er is een kleinemeisjesfeestje aan de hand. Ze maken een tocht door het complex en op diverse plekken is een opdracht. Aan een boom in mijn tuin hang een roze ballon en een opdracht. Er moet gespijkerpoept worden. Er staan ook tien lege bierflesjes in mijn heg. Huh? 

Geen opmerkingen: