woensdag 30 oktober 2013

Aanbidster?

Ik heb iets raars aan het handje. Via Facebook zit iemand die ik niet ken mij onophoudelijk berichten te sturen. Ik weet niet wie zij is en wat zij wil. Ik vind het niet leuk maar ben ook nieuwsgierig. Ik ben nogal selectief in het accepteren van vrienden en wist niet dat mensen die ik niet ken mij berichten kunnen sturen. 

Na twee dagen vraag ik toch maar eens: Wie ben jij? Wie of wat is de link?

Zij blijkt een vrouw uit Badhoevedorp met man en drie kinderen, die zij thuis les geeft. Zij is een kennis (?) van mijn schoonzusje die ze in Egypte heeft leren kennen. Tevens Facebook-vriendin. Daar zit de link. Ze is geloof ik erg gelovig, want ze vraagt: Geloof jij? 

Casper vindt dat ze flirt. Ik geloof dat niet. Ik denk dat zij een flippende/geflipte huisvrouw is die via social media haar beperkte wereldje uit probeert te komen. Ik heb de neiging om erop in te gaan alleen al vanwege een nieuwe verhaallijn voor mijn blog. En dat t dan volkomen uit de hand loopt.

Geen opmerkingen: