zaterdag 12 juli 2014

Gezicht of geen gezicht?


Ben naar de Specsavers geweest om brillen te passen. Ik heb zo'n randloze (met titanium) gepast en nog zoeen die ik nu ook heb, maar dan wat lichter. Eerder oranje. In de lijn van mijn haar.

Ik whatsapp de foto's naar deze en gene en ze zijn allemaal voor het oranje montuur. De randloze is te niksig, zeggen ze. De randloze bril kost inclusief varifocale glazen 289 euro, als ik de tweede erbij neem kosten ze samen 406 euro. Dan is er 150 euro van de zorgverzekeraar af. Maar je moet natuurlijk geen twee brillen kopen als je er maar één gaat dragen.

Mijn eigen gevoel - dat het montuur ik nu heb te zwaar, te donker is - wordt bevestigd. Ik denk dat dat  bij die woeste krullenbos klopte, maar bij mijn huidige haar niet meer.

Bobby vindt het allemaal erg wennen en is van mening dat er niets mis met mijn huidige montuur..

Geen opmerkingen: