dinsdag 6 december 2016

Melody

Hij heeft een plens water over de weegschaal laten vallen, bekent Bobby, als ik vertel dat de weegschaal het niet meer doet en dat nieuwe batterijen niet helpen. Dat was gebeurd bij het schoonmaken van de pomp die hij wegens de vrieskou uit ons minivijvertje gered had. Er is geen redden meer aan, concludeert hij na grondige inspectie.

Naar de Blokker voor een nieuwe. 'Melody' heet dit model. Het is een spannend moment. De weegschaal van het WW-klasje wees immers 3 kilo meer aan dan mijn oude weegschaal. In het WW-boekje was ik maar liefst 3 kilo zwaarder dan in de app. Hoe gaat deze  weegschaal uitvallen? Ik ga er natuurlijk niet 's avonds op staan, maar pas vanochtend.

Het verschil is anderhalve kilo. Méér. Dus nu ben ik sinds ik begon niet meer 6,5 kilo kwijt, maar slechts vijf... Vandaag maar weer eens helemaal op de fiets naar Bunnik.

Geen opmerkingen: