zondag 11 december 2016

Overstroomd

De afgelopen weken heb ik naar de Vlaams-Nederlandse serie 'Als de dijken breken' gekeken. EO. Zes afleveringen duurde die, waarin na een extreme storm eenderde van Nederland onderloopt. Het westen des lands. Er worden in de serie een paar gezinnen en de regering gevolgd. De beelden van het ondergelopen land zijn fascinerend. Geen idee of anderen het ook gevolgd hebben. Ik heb er weinig over gehoord. Maar het kan ook zijn dat we tegenwoordig weinig praten over wat we op tv zien? Veel mensen kijken niet of kijken Netflix. Ik heb Uitzending Gemist ontdekt.

Nu de serie klaar is lees ik er wat recensies over: er zijn heel positieve en heel negatieve recensies. Wat er wel en wat er niet aan klopt. Ik heb alle kritiek die deze en gene criticus bedacht is ook wel gedacht, maar zelf was ik toch meer gefascineerd dan kritisch.

Geen opmerkingen: