donderdag 7 juni 2018

Groen groener groenst

Ik heb zoveel taken en taakjes, dat ik om 15 uur - na het spitten in het door hoog onkruid overwoekerde moestuinen-gebiedje in ons plantsoen en na weer een sollicitatiebrief en een ‘netwerkmail’ - besluit een stukje te gaan fietsen. 

Meer dan een maand geleden had ik bedacht dat wekelijks te gaan doen, maar daar is het niet van gekomen. Het knooppunten-systeem er weer bij gepakt en een route uitgetekend: Zuilen, Maarssen, Breukelen, Nieuwersluis, Loenen aan de Vecht, Oud Loosdrecht, Nieuw Loosdrecht, Vliegveld Hilversum, Maartensdijk, Achttienhoven, Westbroek, Overvecht, Zuilen. Het is 43 km. Best pittig, want ik fiets nogal uptempo, met gemak haal ik een paar pensionado’s op e-bikes in. Maar na 30 km beginnen wel de spierpijn in de bovenbenen en de zadelpijn. Au au.

Het is overal zo waterrijk en weelderig groen, prachtig,  ik zoef er doorheen, het is net vakantie. Moest ik vaker doen.

Geen opmerkingen: