zaterdag 9 juni 2018

Kamelen

Kamelen. Dat wilde ik de hele week al maar het kwam er niet van. Nu ben ik hoesterig en snotterig en heb ik me ziek gemeld voor mezelf en hoef ik niets. Dan kan de kameel er eindelijk van komen. Geïnspireerd op het bezoek aan de Wildlands te Emmen afgelopen maandag. Het was zo'n leuk bezoek. Het is niet zo'n dierentuin als je gewend bent omdat er zoveel ruimte is. De savanne is enorm. Er zijn oude treinstellen in het landschap gezet zodat je wat dichter bij de kamelen kan komen.

Wat hebben kamelen ingewikkelde gelaatsvormen. Hoe zit dat met die neus, die ogen, die lippen. Best leuk geworden. Bobby zegt: 'O! ik hoor mijn moeder al reageren!' Maar ik kan haar geen printje sturen, want onze printers zijn nu allebei kapot.

In mijn galerie heb ik geen categorie voor kamelen. Ik heb 'landschappen', 'vogels', 'bloemen', 'zangeressen', 'gebouwen', 'religiosa'. Maar geen 'dieren'. Welke categorie zou u doen?

Geen opmerkingen: