vrijdag 26 maart 2021

Op de bank

Liggen ze nu thuis op de bank te huilen? Kajsa Ollengren? Of Pieter Omtzigt? Dat vraag ik me steeds af. Wat een blamage om met die papieren onder de arm de deur uit te lopen. Ik probeer me nu steeds voor te stellen hoe zo’n mooie powervrouw er nu aan toe is, oei ik ben positief getest op Corona, oei ik moet naar huis, en wel nu, gris gris alle papieren over de (in)formatie bij elkaar... En bij Pieter: hoe gênant dat als je even echt overwerkt thuis zit, dat je dan blijkbaar over de tong gaat als CDA-lastpak. In plaats van dat ze trots op hem zijn. Bellen kajsa en Pieter met familie en vrienden? Met partijgenoten? Of willen ze even niemand zien en gaan ze in een warm bad liggen bijkomen?

Kajsa heeft thuis een vrouw en twee kinderen. Pieter heeft een vrouw en vier dochters.

Dat Annemarie Jorritsma ooit huilend op de bank zou liggen kan ik me niet voorstellen. Of Mark Rutte. 

Geen opmerkingen: