donderdag 17 maart 2022

2008

Terwijl ik mijn blog doorzoek op trefwoord ‘Ermelo’, op zoek naar een plaatje van de Neven- en Nichtendag in 2019, stuit ik op een foto uit 2008. Toen was ik 51 en zag ik er zó uit. Hani501 maakte de foto’s. Wat het met 'Ermelo' te maken heeft weet ik ook niet.

In die dagen maakte ik met Frances een nieuw kwartaalblad, in opdracht van de boekverkopersbond, speciaal voor de medewerkers op de werkvloer in de boekhandel. Frances en ik gingen elk kwartaal op stap naar een plaats met meerdere boekhandels, nodigden medewerkers van de werkvloer uit, namen broodjes mee van de plaatselijke La Place, en luisterden naar hun belevenissen en waar ze graag over wilden lezen. Dat was een leuke werkwijze. We zijn ook een keer naar Harderwijk geweest, misschien dat we toen  ook Ermelo hadden uitgenodigd?

Elk nummer plaatsten we een nieuwe foto bij het redactioneel. Op de een of andere manier maakte Hani501 die foto’s altijd om een uur of negen in de ochtend, en dan waren we (was ik) niet op mijn florissantst. 

Dat was wel een toptijd, toen. Wat hadden wij altijd een lol en een lachsalvo’s.

Geen opmerkingen: