woensdag 21 december 2016

Hakken

Van de hoge naaldhakken van NOS-nieuwslezeres Annechien Steenhuizen val ik altijd al steil achterover, maar nu heeft weervrouw Willemijn Hoebert ze ook. Er lijkt deze week een stiliste over haar heen gegaan te zijn. Ze loopt vaak achteruit langs dat bord op die hakken en ik houd mijn hart vast.

Willemien Hoebert fascineert, vooral omdat zij voor mijn gevoel niet geheel aan de heersende schoonheidsnormen voldoet. Haar heupen zijn bijvoorbeeld nogal breed. Wat natuurlijk wel een bevrijding is. Daarom verbijstert haar nieuwe stijl ook een beetje. Ik zie haar al omkletteren tijdens een uitzending. Je reinste projectie.

Er is een website Mokkels.nl (die vind je als je plaatjes zoekt) waar de beheerders erg dol zijn op zowel Annechien als Willemien. Zulke professionele vrouwen zou ik nou nooit als 'mokkels' bestempelen. raar idee dat allerlei mannen zich aan hen zitten vergapen.

Geen opmerkingen: