Ze belt inderdaad niet, de medewerkster verzuimbeheersing van het UWV. Na drie uur zoet wachten zoek ik de brief er maar bij en bel ik het telefoonnummer dat je kunt bellen als er iets mis gaat. Dat nummer blijkt inmiddels veranderd, maar dat kan ik natuurlijk zonder rechterhand zo snel niet noteren. Dan moet ik mijn BSN-nummer intypen en dat mislukt ook. Grr.
Ik krijg een meisje aan de lijn dat nergens terug kan vinden dat ik gebeld zou worden. Ze verbindt mij door en dan kom ik 20 minuten in de wacht. Dan blijkt Het Systeem stuk en kan de Tukkers sprekende medewerker niet noteren dat ik gebeld heb en moest ik het later nog naar eens proberen. ‘s Morgens om half negen lukt het het best, zegt hij. Dan begint iedereen net. Bent u helemaal gek? roep ik ineens enorm geagiteerd. U zou mij bellen, ik ben hier al vier uur mee kwijt, u kunt niet antwoorden en niet doorgeven, en nu is het mijn verantwoordelijkheid???
Natuurlijk googel ik het meisje dat me had zullen bellen. Ze is vast een heel aardig. Ze heeft toeristiek gestudeerd en doet nu verzuimbeheersing te Almere. Er was vast een goede reden dat ze me niet belde. Het Systeem ofzo.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten