maandag 9 oktober 2023

Back home

Het is wel even bijkomen, na die intensieve fietsdagen, de belevenissen en de lange rit naar huis. Dus veel meer dan op de bank liggen beleef ik zondag niet. En wat ik over de oorlog in Israël zou moeten melden weet ik ook niet, al laten de beelden je niet los. Ruim 1500 doden al, waarvan de meeste in Israël. 

Ondertussen houd ik mij hier bezig met de boodschappen, de was en de tuin. De tuin wordt nu echt een oktoberzootje. Als ik bij de buurtuinen kijk is het daar even erg, maar ik vind het toch niet fijn. Dus toch maar ergste onkruid wieden (eerste ronde) en in de tweede ronde gazon maaien. De butagasfles is leeg dus ik moet een nieuwe scoren. Het huisje moet nodig geverfd, een hele Klus, maar die doe je niet in het najaar, zegt Bobby.

Geen opmerkingen: