dinsdag 5 februari 2008

Meelezen?





















Stukje meelezen in Over de liefde? Er wordt in menig uitgeverij meer en meer gewerkt aan doorbladerbare boeken op internet, zoals bij GoogleBooks, en aan inkijkexemplaren, zoals bij Bol. Ben ik erg voor, echter zelf heb ik die techniek nog niet in huis. Dus is het een beetje à l'improviste, maar wie geinteresseerd is kan toch een stukje inlezen. Het zijn vier aparte jpg's. Als u op eentje klikt wordt die hoop ik leesbaar. (Hoop dat de uitgeverij mij dit niet euvel duidt en dat ik hiermee niet allerlei auteursrechtelijke regelgeving schend. Zo ja, dan hoor ik het graag en gaan ze er onmiddellijk af! Maar 't is bedoeld als aanbeveling....)

In het eerste setje pagina's (p 129-130) vat Pippa het relationele leven tot dan toe samen, vanaf 'Waar het allemaal op neerkwam...'
In het tweede setje (p 203-204) probeert ze de mores van de vriendinnenkring van Jula te duiden, ofwel 'het failliet van het homohuwelijk'. Au au au.

Geen opmerkingen: