woensdag 8 mei 2013

'Dieper, breder en rauwer'

Op mijn verjaardag krijg ik de cd 'The Shocking Miss Emerald'. 'Wat is dat?' vraag ik, want nooit van gehoord. 'Dat is een cd.' Dat is vanwege mijn digitale reputatie.

Maar léuk! Lekker! Deze Amsterdamse zangeres - artiestennaam Caro Emerald - geboren Caroline Esmeralda van der Leeuw - is sinds een jaar ofzo wereldberoemd. Van haar debuutalbum ‘Deleted Scenes From The Cutting Floor’ gingen  meer dan een miljoen exemplaren over de toonbank. Deze opvolger focust op Parijs en verboden liefde. Emerald is 'dieper, breder en rauwer' dan ooit tevoren, schrijft het Parool naar aanleiding van deze nieuwe cd.

Ik ga straks rijden en in de bolide dit draaien. Dat kan met cd's!  daar heb ik nog een ouderwetse radio-cd-speler. 29 juni treedt ze op in het Concertgebouw. Uitverkocht helaas.




Geen opmerkingen: