zaterdag 18 mei 2013

Natuur

Laatst zag ik een website van een 'natuurcoach'. Dat is geloof ik iemand met wie je door een park mag lopen en dan van alles beleven aan de bomen en de bloemen. Ze is ook mindfullness-lerares. Het lijkt me ineens heel fijn om aan de hand van een wijs persoon door het park te lopen en me te spiegelen aan de Wonderen der Natuur. Denk ik ineens terwijl ik in het park de bomen bewonder. Deze spreekt me helemaal aan. Ik weet niet wat voor boom het is. als ik naar de blaadjes kijk zou het een Maple Tree kunnen zijn. Ahorn.

Wat zou ik hier met de Natuurcoach mooi over kunnen bomen. Topzwaar, denk ik, wijdvertakt en elke tak is weer een eigen boom. En zo knoestig, het leven is aan deze boom niet voorbij gegaan. Wat zegt dit over mij? 

Bij gebrek aan Natuurcoach maak ik alleen maar een foto om over de gedachte te bloggen en loop ik weer door.


Geen opmerkingen: