donderdag 11 april 2019

My own little Keukenhof

Wat een uitbundige lentedagen. Ik gun mijzelf even om de  dag drie potjes bollen voor 5 euro, hetzij bij de AH hetzij bij de bloemenwinkel, en zo bouw ik langzaam aan mijn eigen Keukenhofje. De krokusjes, blauwe druifjes en narcisjes hebben hun tijd gehad, de restanten gaan naar het openbare groen, nu is het tijd voor anjertjes, tulpen en irissen. Het voorjaar knettert je tegemoet. In de krant staat te lezen dat de hete zomer van 2018 echt aan de mens te wijten was en dat de kans dat het allemaal sneller dan snel  helemaal op hol slaat groot is. 

De zonnige lente is mooi maar baart dus ook zorgen. Het is nu al opvallend droog - bij ons dan. In andere landen zijn regens en overstromingen, maar dat hoef ik u niet te vertellen. Kun je nog blij zijn met de vrolijke zonnige lente? Ik weet het niet maar ga alles maar dagelijks gieteren.

Geen opmerkingen: