donderdag 11 april 2019

Muzikale liefdes

Mijn bijdragen voor de Zender beginnen eindelijk een beetje substantieel te worden en vorm te krijgen. Ik interview voor Zender programmamakers en musici van wie opnamen worden gemaakt. Zender is een vrijwilligersorganisatie met heel veel medewerkers, die niet noemenswaardig centraal aangestuurd worden, dus iedereen doet zijn/haar eigen ding. 

Vroeger ('Vgoegeg') was de Zender onderdeel van het publieke bestel en verschenen de programma's in de VPRO-gids en in een eigen programmagidsje. Das war einmal, dat is niet meer zo, en nu gaat alles via de website, waar ontzettend veel op staat en waar je af en toe door de bomen het bos niet meer ziet. Artikelen worden nu gepromoot via de nieuwsbrief en via social media.

Ik zet mijn eigen artikelen voor Zender nu ook bij elkaar op een eigen blog die verder niemand bezoekt, maar dat is voor mijn persoonlijke pr. En ik zie dat het leuk is: muziekliefhebbers over hun muzikale liefdes laten vertellen.

Geen opmerkingen: