maandag 21 december 2020

Boodschappenlijstjes

Tijd voor het boodschappenlijstje. Dit jaar wil ik Indiaas gaan koken. Ik ben niet zo voor de uitgebreide vleesgerechten, hoewel een beetje zalm wel mag. Ik heb geen idee meer wat ik vorig jaar heb gemaakt. Misschien wel hetzelfde, vrees ik ineens. Op m'n blog is alleen terug te vinden dat ik vorig jaar opende met broccolisoep van Jamie. Net zo groen als de spinaziesoep nu. Will heb ik voor de zekerheid gevraagd of ze wel zalm-kedgeree lust (het steekt een beetje nauw bij haar) en ze zegt 'Lekker!' En niet: 'Dat hadden we vorig jaar ook al', dus het zal wel niet.

[Ha! Teruggevonden! Vorig jaar aten we met vijf: 1. Amuse met witlof en Hollandse garnalen, 2. Glaasje broccolisoep. 3. Pasteitje met champignonragout. 4. Winterse traybake met zalm. 5. Tiramisu met fruit.]

Het knutselen met kleuren en plaatjes doet je wel beseffen wat je doet en waarom. Eenvoudig kleurig geurig eten.

Geen opmerkingen: