woensdag 23 december 2020

Vorsicht! Glas!

Toen ik vorige week maandag op het nippertje naar Hornbach snelde om de tekeningen van de Leusder nichten en neven te laten inlijsten waren er van de zilver-houten lijstjes (24x30) nog maar vier op voorraad. En ik had er zes nodig. En omdat die lijstjes niet altijd identiek zijn bedacht ik: ik bestel ze wel online, maar dat bleek niet te kunnen, want ze zijn alleen in sommige winkels op voorraad en daar kun je nu niet naar toe. 

Dus stapte ik qua idee over op ‘beuken’ lijstjes, warm roodbruin zo te zien op de site. Ben benieuwd, ik ken ze niet uit de winkel. Ik ben nogal van het zien en voelen voor ik iets koop. 

Sinds vorige week overal bezorgtoestanden, maar dat is geloofik vooral bij PostNL. Je moet dezer dagen ook gewoon een beetje vertrouwen en geduld hebben. Zojuist zijn de lijstjes bezorgd. Helemaal uit Duitsland! 'Vorsicht! Glas!' Gelukkig ben ik thuis, want ze zetten je pakjes gewoon voor de deur, in de regen. 

Geen opmerkingen: