dinsdag 15 december 2020

Pre lockdown

Omdat een grote lockdown dreigt en ik de neven en nichten graag met kerst ingelijst wil overhandigen spoed ik mij maandagochtend naar mijn inlijstvriend bij Hornbach in Nieuwegein. Ik ben bepaald niet de enige die dat bedacht heeft. Het enorme parkeerterrein staat hartstikke vol. Zes passe-partoutjes snijdt hij voor mij, maar van mijn lijsten zijn er geen zes op voorraad, dus dat vraagstuk blijft nog even in de lucht hangen. 

Ook deze dienst van de Buurttaxi staat in het teken van de naderende lockdown, omdat iedereen ineens naar het winkelcentrum Overvecht spoedt. Ook mijn klanten. Het valt niet mee om onze halte bij de Hema te bereiken. Voortdurend sta ik in de file voor de parkeerplaats. Bij de Action buiten staat de langste rij klanten op hun beurt te wachten.

Geen opmerkingen: