zondag 18 april 2021

Sport

Ik heb zulke zere voeten en stijve benen, en ben zo lusteloos, dat ik de gym maar afzeg. Zere voeten? Hoezo zere voeten? Nou, alsof ik 20 km gelopen heb. Ik kan nauwelijks een stap meer zetten. 

En dat terwijl het stralend zonnig weer is en de sportvereniging nu op het terrein van de Atletiekbaan mag. Die is vlakbij hier, naast de ijsbaan. Ik voel me echt lullig, wat-ben-ik-voor-een-slapjanus, wat-stelt-die-seniorengym-nou-helemaal-voor, op-de-plaats-rust... Maar de wijzen zeggen ook altijd dat je naar je lichaam moet luisteren.

ga ik maar even op de e-bike naar Maarssen, fietsen gaat wel. En voor ik het doorheb scheer ik precies langs de Atletiekbaan. Daar zie ik de hele vereniging sporten. En onze seniorenclub ook. Wat ziet dat er leuk uit. Ik wuif maar niet. Hopelijk volgende week weer wel. En ik hoop op plaatjes op de Facebookpagina zodat ik die kan doorplaatsen.

Geen opmerkingen: