maandag 11 december 2023

De nieuwe printer

Om vijf voor negen krijg ik een mailtje dat de nieuwe printer tussen negen en elf bezorgd wordt, dus ik als een haas onder de douche en aankleden. Om kwart over negen is-ie er inderdaad. Pff. Eerst wat andere klussen doen want ik zie er behoorlijk tegenop. Ik kan toch zo goed bedenken wat er allemaal mis kan gaan!

Eerst de oude printer naar beneden dragen, dan de doos openen (met instructie 1 en 2 in vijftien talen). Gelukkig heb ik van CoolBlue ook een instructie in de mail gekregen, die is begrijpelijker. Alle plakbanden en andere beschermingsdingen verwijderen. Dan de printer aan het lichtnet hangen (maar niet aan de computer) en de patronen plaatsen. En dan installeren. Er zit een cd’tje bij met het installatieprocedure, maar ik heb helemaal geen laatje meer in mijn laptop om een cd’tje in te stoppen. Man, wat stressen. Ik typ voor het installatieprogramma steeds ‘https’ terwijl het ‘http’ moet zijn. Dat duurt ook 10 minuten voor ik dat door heb.

Maar als ik ter proef een receptje print, en het printje kómt gewoon, wat een opluchting. Nu naar de afvalstraat.

Geen opmerkingen: