woensdag 24 juli 2013

Élégance

Al weken geleden heb ik nieuwe pumps gekocht omdat mijn assortiment schoeisel met de week steeds platter wordt. Letterlijk. Mijn oude pumps (2 paar) en de slangenleren sneakers zijn opgesoupeerd en dientengevolge gebruik ik nu voornamelijk nog mijn Birckenstocks en de Human Nature wandelschoenen van de ANWB. Lopen echt heerlijk, in alle betekenissen beide voeten op de grond, maar soms wil je toch net iets meer élégance of hipheid.

Mijn zomerse lentegroene-met-zwarte-hippy-outfit uit La Gomera, zeer geschikt bij deze weersomstandigheden, is net iets ladyliker met pumps dan met Birckenstocks eronder. Het is echter wel een beetje persen om de voeten erin te krijgen bij deze temperaturen. Wat vind je, vraag ik aan Bobby, die geen enkel gevoel voor mode heeft. Of toch wel? Nu ben je meer Happinez-chique, zegt hij.

Eerst maar eens op proef een wandelingetje van 10 minuten naar de auto.

Geen opmerkingen: