dinsdag 19 juli 2022

Op het strand

Een stiekem plaatje van het naaktstrand. Dat hoort niet, maar ik vind het toch leuk om te doen. Het is hier goed toeven op het strand, dat eigenlijk een grasveld is. Als je op je rug ligt zie je kruinen van bomen. Aan de overkant van de plas ligt het gewone geklede strand, waar natuurlijk ook veel naakt te zien is, maar geen borsten en piemels. Hier zijn niet zoveel kinderen en gezinnen, wel mensen van alle leeftijden, vormen en maten. Maar ook moeders met baby’s en vaders met twaalfjarige dochters en vriendinnetjes. Stellen, mannen alleen, vrouwen alleen, homomannen, lesbische vrouwen. Heel dun en heel dik. Kleine borstjes, grote borsten, platte en buiken. 

Deze mensen hier hebben ooit in hun leven geleerd hoe lekker het is om in je naakje te liggen en te zwemmen, als kind al of later. Dat doen ze liever zo dan met een lapje textiel aan. Het strand geeft veel realiteitszin over lijven. Hier kan alles. Toen ik ooit met Bobby verkering kreeg ben ik met hem meegegaan naar dit strand, maar alleen en met vriendinnen ga ik nog steeds in badpak. En hier bekijk ik de blote buiken, borsten en billen. 

Geen opmerkingen: