maandag 30 juli 2012

En ondertussen te Beekbergen...


Vandaag doe ik een Rondje Nederland: van Amsterdam via Deventer naar Capelle en weerom. En omdat de ochtendstond goud in de mond heeft breng ik eerst Bobby naar Utrecht en heb ik ook nog tijd om een snel kopje kov te doen in Beekbergen waar Hani501, Inge en Willy Drie kamperen in de achtertuin van het leegstaande want nog altijd onverkochte ouderlijk huis.

Bijzonder moet dat zijn: kamperen in de achtertuin van je jeugd. Er moet veel gesnoeid worden in die tuin. En verder branden ze vuurtjes: 's morgens, 's middags en 's avonds. Willy Drie staat en slaapt in de regen, maar het hindert hem niet. Ze zijn op zoek naar het antwoord op de queeste Ossewagen. En ze bezoeken - mét Willie Drie - de oude moeder in het verpleeghuis. 

Hier zou ik zo wel een week willen blijven, maar dat kan niet, ik moet door naar de afdeling Online Development (OD) te Deventer.

Geen opmerkingen: