zaterdag 21 juli 2012

Allerpoesliefst

Om het bezoek aan Jazeker De Hypotheker en het Huis aan de Vecht te verwerken kijken we aflevering 7 tot en met 10 van 'De Brug'. Zo spannend! Vier uur lang, vrijwel zonder pauze. 

Dit lijkt een nieuwe hobby, wij kijken nooit samen tv. Bobby houdt van natuurdocumentaires van de BBC, daar val ik onmiddellijk bij in slaap. Ik op mijn beurt houd van oude comedies als Seinfeld, Two and a half Men, Spin City en Will & Grace. Die kijk ik wel doordeweeks.

Maar De Brug, met Saga Norén en Martin Rohde, tien afleveringen, die vinden we allebei leuk.

Het is zó gezellig. Samen op de hoekbank tv kijken. Is dit wat 't Aan-de-Vecht dan gaat worden? merk ik een beetje bezorgd op. Rooie en Gele liggen op hun allerallerallerpoesliefst ook op de bank. De feromonen in de electrische verstuiver doen zo te zien geweldig werk.


Geen opmerkingen: