vrijdag 21 november 2014

Helweek

Een nieuwe tegenslag is dat op het nieuwe werk te Bunnik zonder ons iets te vragren Windows 8.1 op de computers is geinstalleerd. Het is een algemeen bekend gebruiksonvriendelijk programma. Wellicht dat het went op den duur, maar vooralsnog raak ik er de hele dag in kwijt. Ik weet niet waar ik ben, ik weet niet waar ik moet zoeken. En alles wàs al kwijt. We lopen zo achter met het werk en de chaos, dat er nauwelijks ruimte is in mijn hoofd om dit er ook nog bij te hebben. Al mijn uitgevonden handigheden met wat ik waar bewaar werken niet. Steeds moet ik de youngsters om hulp vragen. Ga me echt een oud wijf voelen. 

Reenske vertelt dat ze dit Windows 8 ook op de nieuwe laptop van haar oude moeder heeft gezet en dat die nu wanhopig is. 

Misschien helpt dit: Tips van een behulpzame heer

Geen opmerkingen: