dinsdag 18 november 2014

Poème

Heb ik het al eens over het pianostuk Poème van Zdenek Fibich gehad? Wat een heerlijk mooi stuk. Vandaag werk ik thuis, vanwege conferentie vanmiddag in hometown Amsterdam, en dan is het geen doen om tussendoor naar Bunnik op en neer. Ik heb ons de hele avond en ochtend beschäftigt met niet werkende mail, kwijte bestanden. Je weet dat het over een paar dagen grotendeels voorbij is, maar het is moeilijk loslaten. Telkens weer checken of er alweer een functie bijgetrokken is. Om maar wat te noemen. Mijn werkmail spuwt de berichten uit mijn privémail weer terug, want beschouwt ze als spam. U wordt bedankt.

Tussen de dingen door speel ik op de piano maar even Poème. Wat is dat zacht en mooi. Het helpt best een beetje tegen de hell van de verhuizing.

Geen opmerkingen: