woensdag 15 april 2020

De Leliën

Vanavond gaan we dus oefenen met zijn drieën mét dirigente. Zij heeft hele andere stukken opgegeven dan wij vorige week probeerden. Dat waren stukken waarvan we dáchten dat we ze wel een béétje konden en dus al niet konden. Nu komt er een rijtje nog veel moeilijker stukken bij. Nu bij het oefenen hoor ik al alle aanwijzingen die ik doorgaans in de wind sla omdat ik gewoon niet zoveel adem heb voor al die lange noten. Dan haal ik toch adem. Ik denk wel dat ze dat hoort, maar dat is dan maar zo. Maar vanavond zal het onmiskenbaar zijn. En 'Barbershop Blues' moeten we altijd helemaal uit het hoofd zingen, wat ik niet kan, dus dan zing ik de helft niet mee. Luister naar deze madrigaal: 'Those Sweet Delghtfull Lilies'.

Alt:


Met zijn allen:

Geen opmerkingen: