vrijdag 8 mei 2020

Moederdag

Omdat ik op mijn verjaardag niets-om-aan-te-trekken had, kocht ik een zwarte fladderbroek met witte polkadots. Daarop een wijd zwart t-shirtje uit mijn eigen voorraad. Ze moesten er alle drie om lachen.

Maar het zwarte t-shirtje zit vol kleine mottengaatjes. Dat is dan ook weer zo sneu. En t-shirtjes koop ik echt niet online, dus ik even naar het nieuwe (winkel)centrum Leidsche Rijn, omdat ik verwacht dat het daar niet druk zal zijn. En inderdaad. Je kunt er een kanon afschieten. Maar de klerenwinkels zijn wel weer open. Bij elke ingang staat een medewerkster die uitlegt dat je de pijlen moet volgen, anderhalve meter afstand in acht moet nemen, en of je wel of niet kunt passen. Bij H&M kan dat niet, maar bij C&A zijn wel een páár pashokjes open. 
Terwijl ik toch even nieuwsgierig het hele winkelcentrum doorkruis stuit ik op een hele lange sliert mannen voor de winkel 'ICI Paris XL' (of 'Rituals', daar wil ik van af zijn). Huh? O! Móederdag. Wat een cliché.

Geen opmerkingen: