woensdag 13 mei 2020

Zoom

Vandaag heb ik mijn eerste echte Zoomvergadering.  Ik wil u graag deelgenoot (blijven) maken van mijn Zoom-gedoe. zelf vind ik dat namelijk erg grappig. Ik heb inmiddels één sollicitatiegesprek gedaan via Zoom, wat mij alleszins meeviel, en een familiaal  'stellenbezoek'. 

Natuurlijk heb ik ook diverse filmpjes gekeken over hoe je het best in beeld kunt, en hoe niet, en waar je vooral op moet letten qua belichting en achtergrond. Waar het licht wel vandaan moet komen en waar niet. Ik zit aan de eetkamertafel onder een bovenlicht dus het licht valt op mijn haar. En ik kijk naar de tuin, maar al met al is het allemaal veel te licht en ben ik een witte vlek. Gordijnen dicht dus en donkerder kleren!

Vervolgens doe ik mee aan de Zoom-meeting met onbekenden waar niemand zich van dit soort zaken ook maar iets blijkt aan te trekken.


Geen opmerkingen: