dinsdag 17 oktober 2023

Autumn comes, the summer is past


Het is een prachtige ochtend, op de fiets naar Bilthoven. De zon schijnt maar het is ineens maar vier graden en de heenweg heb ik stevige wind tegen. Brr. We zingen het mooie repertoire, waaronder voor het eerst 'All for love of one', waar ik hier al eerder een filmpje van plaatste. Volg de tag 'koor'. Veel deelneemsters zijn op herfstvakantie, dus we zijn in totaal 'maar' met 20, waarvan maar drie alten. Ik doe extra mijn best. In de pauze zegt de dirigente dat ik zo mooi en krachtig zing. Ik glim ervan.

Nu een filmpje van het toepasselijke 16e-eeuwse  lied 'Autumn comes, the summer is past' 

Autumn comes, the summer is past,
Winter will come too soon.
Stars will shine clearer, skies seem nearer
Under the harvest moon.

Autumn comes, but let us be glad,
Singing an autumn tune.
Hearts will be lighter, nights be brighter
Under the harvest moon.

Geen opmerkingen: