zaterdag 21 oktober 2023

Feesjes

Vandaag is de verjaardag van Will. Samen met twee vriendinnen, Wills zusje en een van de nichtjes (met baby) wandelen we van Vreeland naar Loosdrecht en weerom. Vol verwondering hoe snel de tijd gaat. Een jaar geleden hadden we gewoon nog een verjaardagsfeesje in haar nieuwe huis aan de IJhaven. Vier maanden later was ze er niet meer. Het is fijn om er met deze naasten te zijn, die ook mantelzorg deden. Dat het regent deert ons niet. Deze wandeling heb ik vaak met Will gedaan. Ik zou willen geloven dat ze er nog een beetje bij was/is.

Daarna heb ik nog een feesje, en wel op de heide bij te Blaricum, want Zwager1 wordt 75, bij restaurant de Eendracht. Ook daar wandelde ik met Will. (Waar wandelde ik eigenlijk niet met Will?) Een grote groep familie en vrienden. Pff. Maar leuk.

Vandaag loop ik 17.000 stappen, bijna 12 km. Ongekend sinds ik hielspoor heb. Ik eindig de dag wel een beetje kreupel op de bank, maar toch gaat het beter en beter.

Geen opmerkingen: