vrijdag 23 december 2011

Roze bril

Het is zo ver, het is zo ver. Ik heb een iPad. De iPad2. Een zwarte met een roze cover. En nu ik hem eindelijk heb hoor ik verschillende mensen om me heen zeggen dat ze hem nauwelijks tot niet gebruiken. Te zwáár, liever toch een boek, een krant. De telefoon. Wat een verschrikkelijke boodschap, want het ding kost wel 500 euro!

De tablet wordt het meest gekochte/gegeven kerstcadeau van deze vakantie. Straks hebben een miljoen Nederlanders een tablet en ze verwachten dat dat er volgens jaar twéé miljoen zullen zijn.

Al uren ben ik (gratis) apps aan het downloaden. Het verschil tussen iPhone apps en iPad-aaps aan het ontdekken. Wat een rare bezigheid. Kranten te bekijken. Spelletjes te doen. En inderdaad, de iPhone ligt veel lekkerder in de hand.

Geen opmerkingen: