woensdag 7 december 2011

Wordfeud

Ik hoor steeds vaker dat relaties lichtelijk op scherp komen te staan door Wordfeud. Degene die Wordfeud speelt doet dat in principe dag en nacht en ook in bed. Voor het slapen gaan, bij het wakker worden, en 's nachts worden ze er wakker van/voor. Omdat de partner dat niet leuk vindt gaan spelers steeds meer stieken onder de dekens spelen. Het gaat slecht met de nachtrust van de Wordfeud-speler, weet Nichtje.

Zij was het die drie weken geleden opschepte dat zij zeven Wordfeud-vrienden had. En hoe leuk dat was. Ik voelde mij bijna een minkukel met slechts dríe. Nu heb ik er zés en het is echt veel werk! Want iedereen speelt wel twee of drie keer per etmaal.

Nichtje vindt dat ik de laatste week verdacht goed speel, en te veel win, en zij zegt bij dezen het samenspelen op.

Geen opmerkingen: