zondag 11 december 2011

Sport

Ik ga uit eten met mensen die deels heel andere interesses hebben dan ik. Zoals sport. Gelukkig kan ik  inkoppen met de Belgische tennisster Kim Clijsters, dankzij de link die iemand me stuurde naar een onbegrijpelijk filmpje. Sommigen van mijn gezelschap hebben 't ook gezien, en konden het ook niet volgen. Wat gebeurt hier? Wat doet Kim Clijsters hier?

'In het Antwerpse Sportpaleis trekt Kim Clijsters trekt de lolbroek aan en daagt de mannelijke fans uit haar tegenstandster Yanina Wickmayer een kus te geven. "Wie haar als eerste kust, wint die witte auto", spreekt Clijsters door de microfoon van de umpire. Binnen enkele seconden stormen drie enthousiaste heren de baan op. Het veiligheidspersoneel ziet de lol er echter niet van in en werpt zich op de belagers van de verbouwereerde Wickmayer. Wie de auto won bleef in alle hectiek onduidelijk...'

Geen opmerkingen: