woensdag 13 maart 2013

De vrije dag

Ik probeer de vrije dag niet in te vullen van tevoren. Gewoon leeg laten en maar zien. Uiteindelijk besluit ik tot een plan: eerst even naar Utrecht om wat rond nieuwe potentiële koophuizen aan de Vecht scharrelen, nu Fort aan de Klop niet door lijkt te gaan, om te kijken of we ze na die eerste blik daadwerkelijk zouden willen bezichtigen. 

En dan naar het Singer Museum om er toch nog een feestdag van te maken. 

Daar in de wijk Zuilen krijg ik een lekke band. Ik rijd op de Franciscusdreef (toevalligerwijs ter hoogte van Fort aan de Klop) richting Laren, begint er een buschauffeur tegen me te toeteren en te wijzen. Ik snap niet wat hij bedoelt. Hij stapt helemaal uit de bus me toe te roepen: 'U Hebt Een Lekke Band!' En inderdaad, ik heb een lekke band.

Geen opmerkingen: